top of page

סניף נתניה

יוזמות מיוחדות

1- בגלל שזה סניף חדש ופתחנו בזום אז לא היו הרבה חיילות... הכנו 100 ערכות מהממות עם יצירה ודפי לימוד ועוד הפתעות וקיווינו שנצליח לחלק לפחות חצי... וב"ה כל המאה ערכות חולקו ואף היינו צריכות להכין עוד ערכות לבנות שלא קיבלו, מאותו שבוע מספר החיילות בסניף עלה מאוד! לכחמישים חיילות בפעילות!

2- בפורים הכרזנו על תחרות תחפושות חסידיות ולמעלה מ20 חיילות הכינו תחפושות מושקעות במיוחד לתחרות, עשינו תחרות שווה בסניף עם קליפים ופרסים שווים וב"ה החיילות מאוד נהנות.

3- בחודש טבת הוצאנו עלון מיוחד לחיילות עם כל התמונות מהתקופה האחרונה, החיילות ממש התרגשו וגם ההורים.

עלון צה 1
.pdf
Download PDF • 1.72MB

4- יחד עם הפעילות השבועית עת המפקדות, במשך כמעט כל השנה התקיימה עוד פעילות בכל שבוע, בה הוקרנו שני סרטים בהמשכים נדירים ומותחים, וזה גרם לעליה משמעותית של חיילות לסניף.

5- תכלס היוזמה הכי גדולה זה שפתחנו סניף והוא מתפקד מדהים כבר שנה שלימה, עם צוות מהממם וחיילות מתוקות. והכל בזכות הרבי :-)


סיפור מהסניף

ביסודי נתניה לומדות בנות מהעיר נתניה וגם מהישובים שמסביב העיר או מהערים הצמודות. לפני שבועיים שתי אמהות של שתי חיילות בסניף באו לספר לי שהבנות שלהם פתחו מיוזמתן סניף צ"ה במושב בו הן גרות, הן הכינו תוכנית כמו בסניף, ופעילות, ובאו לפעילות הרבה ילדים לא דתיים והן פשוט הרימו לבד סניף, שתי ילדות בנות 9 בעקבות הסניף שלנו בנתניה. ב"ה ההשפעה בסניף גדולה, גם אם לא ישר רואים את הנשמות שנדלקו.




 

חיילות מספרות


 

סניף נתניה רוקדות את ההמנון!





 

קליפ מדהים של תמונות מהסניף


125 views1 comment

Recent Posts

See All
bottom of page