top of page

נבחרת כפר חב"ד

יוזמות בסניף

#שאעבסניף כפר חב"ד יוצאת לדרך!

החלטנו השנה להפתיע את החיילות ולעשות להן- שבת של כל הסניף והנבחרת יחד!

משהו עוצמתי, שלא היה בכל השנים בסניף כפר חב"ד. כמובן שלנבחרת היה בשבת את הבמה המיוחדת לה! הרי כבר אמרנו שנבחרת זה ליגה, ונבחרת כפר חב"ד זה ה-ליגה!

השבת הייתה בנושא 'בכוננות'

שבעצם, אנחנו צריכות להיות בכל רגע בכוננות מוחלטת להתגלות של הרבי! כן, הרבי עכשיו מתגלה ו.. באמצע מה הוא יתפוס אותי? האם אני ניראת מספיק צנוע ומתאים לחיילת בצ"ה?

כל השבת הייתה סביב הנושא הזה.

השבת ניפתחה בבאנקעט פתיחה עוצמתי, ומסדר ענק של כל מעצמת כפר חב"ד. (תנסו לתאר מה הלך שם...) השבת הייתה עמוסה בכייף וחיות, סעודות שבת יחד, התוועדות רק לחיילות הנבחרת!! בבוקר הן קמו לטעימה מתוקה וללימוד חסידות שיפתח להן את היום כמו שמתאים לחיילות בצבא הרבי. במשך כל השבת היו פעילויות מושקעות, מהנות ומיוחדות! היה מבצע מלווה לשבת שקראו לו 'בשיא הכוננות' שבו החיילות צברו עוד ועוד כרטיסי 'שיא' ולבסוף היה את הסיירת המנצחת!! לא וויתרנו על הסדר ניגונים המיוחד, וכמובן שכל חיילת יצאה עם החלטה טובה שבזכותה היא תהיה ב-כ-ו-נ-נ-ו-ת.

אז כן, החיילות הגיעו לשבת, ויצאו לגמריי אחרת מאיך שנכנסו! שקוף שהן בכוננות:)


"ט כסלו- חג החגים מגיע, ואיתו התוועדות סוחפת בנבחרת כפר חב"ד. אך הפעם, משהו שונה מהרגיל. נבחרת זו ליגה, ונבחרת כפר חב"ד זה עוד יותר ליגה:)

החלטנו ללכת בהתוועדות על הנושא של 'מחיילת למפקדת', מה זה אומר בעצם? בסניף הרגיל, מכיתה א' ועד ו', החיילות למדו מה זה אומר להיות חיילת בצבאות השם, איך מתנהגים בצבא, אילו פקודות יש, אילו דרגות, ואת העיקר- איך להתבטל לרבי?

ובכיתה ז'-ח' זה כבר משתנה לגמריי. בנבחרת מתאמנים. מתאמנים על כל מה שלמדנו בסניף הרגיל, ועושים אימונים לפני הקרב הגדול- מפקדות בצבא האדיר.

בהתוועדות הזו הסברנו להן מה זה אומר 'מחיילת למפקדת' ושעכשיו זה האימונים לפני הקרב! קראנו להתוועדות- "המסלול מוכן, בואי נצא לדרך". שזה בעצם סביב הרעיון שבעצם עד עכשיו, בסניף של א'-ו' למדנו מה זה אומר להיות חיילות בצבאות השם, סללנו את המסלול שלנו, ועכשיו הגענו לנבחרת והמסלול כבר מוכן, מה שנותר לנו זה רק לצאת לדרך- להתחיל באימונים ולצאת לקרב- להביא את הגאולה בפועל ממש! בתוכנית היה משחק אטרקטיבי וסוחף שעשינו במיוחד להתוועדות זו:)

הגיעו לא פחות ולא יותר מ30 חיילות!!! דבר שבאף שנה לא היה בנבחרת כפר חב"ד! החיילות נהנו מכל רגע! כמובן גם היה אוכל מפנק כדי להשתיק קצת את הבהמית שלנו;-) הגיעה מתוועדת שהתוועדה עם החיילות שלנו בגובה העיניים על הנושא, ניגנו ניגונים, סיפרנו סיפורים חסידיים, והכי חשוב- עשינו סבב של החלטות טובות וכל חיילת יצאה עם החלטה טובה, החלטה אותה היא עושה ב'קרב' האישי שלה, ומביאה גאולה נאו!




141 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page