top of page

סניף נתיבות

סיפור מהסניף

טוב, סיפורים יש בלי סוף, בטח בסניף מיוחד שכזה...

אספר אחד מהם, על חיילת בכיתה ב', שבאה מבית חרדי ספרדי. באחת הפעילויות למדנו על כתיבה לרבי, הכנו ערכות כתיבה, סיפרנו סיפורים והסברנו. אותה חיילת כתבה לרבי באותו יום מכתב, ושאלה אותו מתי תבוא הגאולה? היא פנתה אלי, הקצינה, שאסביר לה מה הרבי ענה לה. במכתב שיצא הרבי כתב על החשיבות של קריאת חת"ת, ואמרתי לה שהיא יכולה הלתחיל לקרוא, אפילו רק תניא ותהילים כל יום וזה יקרב את הגאולה. הסברתי לה איך השיעורים היומיים מחולקים, הבאתי לה תניא והיא יצאה לדרך.... מאז היא התחילה לקרוא תניא ותהילים כל יום, לא מזמן היא קיבלה חת"ת אישי מתנה והתחזקה בזה עוד יותר. משפט מרגש ששמעתי ממנה: "כשאהיה גדולה, אני רוצה להיות חבדניקית כמוך:)..."

יוזמות מיוחדות:

* לפני המבצע קיץ רשמנו 5 חיילות חדשות למועדון הסניפים,תוך יומיים!!!

* עוד יוזמה מיוחדת שיכולה לקרות רק בסניף שלנו!!!

אצלנו בסניף לרוב החיילות אין זום, בשבוע של המלחמה, כשלא היתה אפשרות להפגש בסניף, כי אנחנו דרומיותת, המפקדות חילקו בינהן את החיילות וכל מפקדת התקשרה לחיילות שלה, לכל אחת בנפרד ביום ובשעה הקבועים של הפעילות שלנו. המפקדת התעניינה בשלומה, דיברה איתה כמה דק' ואז הסבירה לה את הפעילות (עם הצעירות יותר אפילו סיפרה את הסיפור) ואת המשימה והפקודה השבועית. החיילת הייתה צריכה להתקשר למפקדת בחזרה לומר לה שהיא עשתה את המשימות וככה היא נכנסת להגרלה השבועית שתוצאותיה יפורסמו. חיילות שהייתה להן אפשרות באו לקחת את הפוג'ים ממני מהבית.

החיילות ממש שמחו והתרגשו! קיבלנו תיעוד של החיילות שישבו בבית, קראו בחוברת בשמחה ופתרו את השעשועון!

היה בזה קטע יפה של יחס אישי לכל אחת וזה ממש חשוב!

* דבר מדהים שיש בסניף שלנו זה ההתוועדויות, מרגש כ"כ להפגיש את הבנות עם המושג התוועדות פעם ראשונה בצורה כזאת חווייתית, והתמונות ידברו טוב יותר מאלף מילים, רואים את האושר בעיניים!

*אם כבר התוועדות אז עוד סיפור מרגש: המפקדות המסורות שלנו יצאו לקניות לכבוד התוועדות כ"ב שבט, הן העמיסו כל טוב על העגלה והתקדמו לקופה... כשראו את הסכום שהתקבל הן התביישו כי לא היה להן מספיק כסף... אז ביקשו מהקופאית להוריד מוצרים עד שתגיע לסכום שיש להן. היא קצת כעסה עליהן, שלא בדקו לפני, ושהן מעכבות את התור... בקיצור לא נעים. התחילה להוריד ופתאום היא שואלת אותן: רגע, למה קניתן את כל זה? אז הן ענו לה: אנחנו עושות התוועדות:) והיא אומרת להן: "מסיבה לרבי? אני משלמת כל מה שצריך!" ופשוט הוציאה את הכרטיס שלה והעבירה על הקניה במלואה



85 views1 comment

Recent Posts

See All
bottom of page